FAQ
JESU LI SVE INFORMACIJE NA WEBU 100 % TOČNE?
Zalihe i cijene artikala na Zalog.hr web shopu se ažuriraju svakih 30 minuta, tako da će u najvećem broju slučaja biti točne. Ukoliko cijena koja je prikazana na web shopu iz nekog razloga ne odgovara realnoj cijeni proizvoda, i trgovac (Zalog.hr) i kupac mogu iskoristiti svoje pravo na otkazivanje izvršene narudžbe, sukladno našim uvjetima poslovanja. Također, napominjemo da ulažemo maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama web trgovine. Ipak, Zagreb zlato d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama – u izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. U slučaju bilo kakve promjene vezane uz naručeni proizvod, obvezujemo se revidirati narudžbu i kontaktirati kupca da se osobno dogovori o alternativama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.
JESU LI SVI ARTIKLI NA WEBSHOPU UVIJEK RASPOLOŽIVI?
Na svakom proizvodu stoji obavijest o njegovoj raspoloživosti. Ukoliko proizvod trenutno nije raspoloživ možete se prijaviti za primanje obavijesti kada artikl postane dostupan.
MOGU LI PLATITI ROBU KREDITNOM KARTICOM - NA RATE?
Moguće je plaćanje do 12 rata bez kamata uz korištenje sljedećih kartica: American Express®, Diners®, MasterCard®, Visa®. Također, možete platiti robu jednokratno uz Maestro® karticu.
KOJI JE ROK ISPORUKE NARUČENE ROBE?
Ako je roba raspoloživa i naručili ste je do 12 sati, u većini slučajeva je šaljemo na isporuku već isti dan. Prosječni rok dostave je 2-3 radna dana. NAPOMENA: ako ste zatražili ponudu za virmansko plaćanje, robu Vam možemo držati u rezervaciji najviše 5 radnih dana.
MOGU LI ZAMJENITI ROBU NARUČENU PREKO INTERNETA? (DALI JE OVO ZAKONSKI POTREBNO)
U slučaju da niste zadovoljni isporučenim proizvodom, možete ga vratiti u roku 14 dana i mi Vam vraćamo novac! Više o proceduri povrata možete pročitati ovdje: link na povrat
DAJETE LI JAMSTVO NA PROIZVODE?
Na sve proizvode nudimo jamstvo od 12 mjeseci do 5 godina. Više informacija pročitajte ovdje: Jamstvo (link)
IMATE LI SERVIS?
Ovlašteni servis za sve uređaje kupljene kod nas je….
U KOJE ZEMLJE DOSTAVLJATE?
Po gore navedenim uvjetima trenutno dostavljamo samo unutar Hrvatske. Ipak, narudžbe su moguće iz bilo kojeg kraja svijeta, uz dostavu i cijenu isporuke prema dogovoru.
ŠTO AKO MOJA POŠILJKA NIJE STIGLA U ROKU 2 RADNA DANA?
Čim robu pošaljemo na isporuku šaljemo vam tracking code pomoću kojeg u svakom trenutku možete provjeriti stanje svoje pošiljke (in-time.hr/pracenje-posiljaka). Ako roba ne stigne u očekivanom periodu (2-5 radnih dana od isporuke, prema pravilniku dostavne službe), pošaljite nam email na webshop@zalog.hr kako bi poduzeli potrebne mjere. Za narudžbe na otoke dostava u pravilu traje nešto duže (3-5 radnih dana).
ŠTO AKO NAPRAVIM POGREŠKU PRILIKOM NARUDŽBE?
Ne brinite! Pošaljite nam email, nazovite nas ili jednostavno ponovite postupak narudžbe a u polje “NAPOMENA” navedite “Ispravak narudžbe”. Prihvatit ćemo samo posljednju narudžbu, te prema njoj poslati odgovor o roku isporuke.
.
ŠTO AKO ŽELIM R1 RAČUN?
Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti dodati podatke tvrtke (ime, adresa, OIB) u napomenu.
ŠTO AKO ŽELIM NEKOME POSLATI PAKET BEZ RAČUNA (KAO POKLON)?
Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti u napomeni napisati da ne želite ispostavu računa s paketom. Račun ćemo tada poslati na Vašu email adresu.
KOME MOGU UPUTITI REKLAMACIJE NA KUPLJENI PROIZVOD?
Sva pitanja i primjedbe vezana uz proizvode možete nam uputiti putem emaila (info@zalog.hr), telefonski (01 3633 678) ili uživo u poslovnici (Ozaljska 62, Zagreb).
GDJE MOGU POGLEDATI VAŠE PROIZVODE UŽIVO?
Naše proizvode možete naručiti putem web shopa ili ih pogledati osobno u našoj poslovnici. Ukoliko na našoj stranici ne nađete dovoljno podataka za neki proizvod, ili Vas zanima njegova raspoloživost, možete nam poslati upit na email (info@zalog.hr) ili nas kontaktirajte telefonski (01 3633 678).
INFORMACIJE O TVRTKI, KONTAKT & RADNO VRIJEME
Adresa trgovine: Ozaljska 62, 10000 Zagreb Adresa elektroničke pošte: info@zalog.hr
Info telefon: 098 669 725 — 01 3633 678
Radno vrijeme trgovine je radnim danom od 09 do 20. Webshop je otvoren za narudžbe od 0-24, a pitanja vezana uz web kupovinu možete slati na email webshop@zalog.hr